1.820.3345.33 Contact@TravelTourWP.com

ورود

عضویت

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
نام کاربری*
کلمه عبور*
Confirm Password*
نام*
نام خانوادگی*
ایمیل*
تلفن*
کشور*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

ورود
1.820.3345.33 Contact@TravelTourWP.com

ورود

عضویت

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
نام کاربری*
کلمه عبور*
Confirm Password*
نام*
نام خانوادگی*
ایمیل*
تلفن*
کشور*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

ورود

دیگر شهرهای آرژانتین

Bariloche

بریلوچه

سان کارلوس دو بریلوچه (San Carlos de Bariloche) یک شهر در منطقه پاتاگونیا آرژانتین است که در کنار دریاچه Nahuel Huapi , ودر کوه های آند قرار دارد. این شهر از لحاظ معماری شبیه سوئیس است و شکلاتش شناخته شده است، که در مغازه های خیابان Calle Mitre فروخته می شود. همچنین مکان محبوب برای پیاده روی و اسکی درکوه های نزدیک آن است. فعالیتهای فصلی آن در زمستان شامل اسکی و ورزشهای زمستانی و در تابستان شامل پیاده روی، کایاک، رفتینگ و ماهیگیری می باشد.

El Calafate

یکی دیگر از سایت های یونسکو که در شهر کوچک El Calafate ، میباشد پارک ملی Los Glaciares است . یخچال Glacier Perito Moreno در این پارک ملی واقع شده است و یکی از مهمترین جاذبه های توریستی در منطفه Patagonia آرژانتین است. گفته می شود که سومین ذخایر آب شیرین جهان را در اختیار دارد و به شکل یک یخ 18 متری طولانی است. این محل فقط دو ساعت از شهر فاصله دارد و تنها یک پیاده روی کوتاه برای رسیدن به یخچال ها از طریق یک مسیر پیاده روی وجود دارد. به عنوان یک فعالیت پرماجرا ، شما می توانید از Perito Moreno صعود کنید! تورهای متنوع برای پیاده روی یک ساعته سریع در سطح یخ تا پیاده روی پنج ساعته وجود دارد. در حالی که یخچالهای طبیعی در بخش جنوبی پارک واقع شده اند، بخش شمالی پیاده روی و کوه نوردی را در کوه های باشکوه Mount Fitz Roy، ارائه می دهد. این کوه بلند بین آرژانتین و شیلی است و با شکلی منحصر به فرد جاذبه ای عالی برای گردشگران و یک چالش برای عکاسان است.

Ushuaia

در حال حاضر یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در آرژانتین شهر زیبای Ushuaia می باشد. به عنوان جنوبی ترین شهر و پایان جهان در کانال Beagle قرار دارد و یک پایگاه محبوب برای سفرهای قطب جنوب (Antarctica) است که دارای چشم اندازهای واقعا منحصر به فرد از جنگل ها، کوه ها، یخچال ها و دریا می باشد. کانال Beagle تنگه بین جنوبی ترین بخش آرژانتین و جزایر جنوبی شیلی است که دارای طول 240 کیلومتر و عرض حدود 5 کیلومتر است. ورزش های زمستانی و مشاهده حیات وحش نیز از دیگر فعالیت های منطقه Ushuaia است.

دو موزه نیز وجود دارد که تاریخ منحصر به فرد آن منطقه و فانوس دریایی (ساخته شده در سال 1884) را نشان می دهد. این فانوس دریایی در نوک پایین آرژانتین است که به طور رسمی به عنوان “پایان جهان” نامگذاری شده است. نام رسمی فانوس دریایی Les Eclaireurs است و شما می توانید از طریق تورهای کوتاه قایق از Ushuaia به آن دسترسی پیدا کنید.

Mendoza

مندوزا

مندوزا در بزرگترین منطقه تولید شراب آمریکای لاتین واقع شده است و مقصد توریستی محبوبی نه تنها برای شراب ، بلکه همچنین به خاطر نزدیکی آن به آکنکاگوئا (Aconcagua)، بالاترین کوه در تمام قاره آمریکا است. علاوه بر این، در این شهر شما دسترسی به مناظر زیبا و ماجراجویی های بی نظیر مانند پیاده روی، اسب سواری، قایقرانی در رودخانه دارید. در قلب مندوزا، میدان استقلال (Independence Plaza) واقع شده است که توسط رستوران ها، مغازه ها، موزه ها و ساختمان های زیبا که در شب روشن می شوند احاطه شده است.

Cordoba

کوردوبا

در مرکز جغرافیایی آرژانتین کوردوبا، دومین شهر بزرگ کشور است. در اطراف کوردوبا دره های درخشان و کوه ها قرار دارد و اکثر کاخ های تاریخی، کلیساها و آثار تاریخی در مرکز شهر در ناحیه ای به نام Block Jesuit با معماری اسپانیا است. کوردوبا همچنین بیش از 200000 دانش آموز دارد که شهر را با فضای جوانی و پر جنب و جوش تولید می کند.

Puerto Iguazú

پورتو ایگواسو

پورتو ایگواسو (که به اسپانیایی ایگوازو تلفظ می شود) شهری مرزی در استان Misiones آرژانتین است که شهرت آن به دلیل آبشارهای معروف ایگواسو است که دراین شهر و مرز برزیل و آرژانتین واقع شده است. آبشارهای ایگواسو از شگفتی های طبیعی فوق العاده و بزرگترین آبشارهای دنیا از نظر حجم آب در هر ثانیه است. تعداد 275 آبشار در این منطقه وجود دارند که در عرض رودخانه ایگواسو قرار داشته و بلندترین آنها 82 متر ارتفاع دارد. این آبشار با 2700 متر طول حدود 3 برابر آبشار نیاگارا می باشد . این آبشارها در هر زمان از سال مناظر فراموش نشدنی دارند و مشاهده ی آنها هم از سواحل رودخانه های برزیل و آرژانتین به وسیله ی قایق در کف آبشار و هم از طریق هلیکوپتر امکان پذیر می باشد. پارک‌های ملی بزرگ ایگواسومیزبان گونه‌های با ارزش جانوری و گیاهی متنوعی شامل بگونیا، ارکیده، پرندگان رنگی مختلف و هزاران پروانه هستند. پارک ملی ایگواسو میراث جهانی یونسکو به شمار می‌رود. این آبشار همچنین در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان یکی از هفت عجایب طبیعی جدید دنیا انتخاب شد.

فاصله بعضی از شهرهای توریستی آرژانتین تا بوئنس آیرس