هتل های 5 ستاره شهر ریو دو ژانیرو

1) Rio Othon Palace

موقعیت: روبروی ساحل کوپاکابانا

هتل Rio Othon Palace در بهترین منطقه ریو و رو به روی ساحل زیبای کوپاکابانا قرار دارد .هتل دارای موقعیت بسیار خوبی در ساحل کوپاکابانا است  به طوری که می توان  زیبایی های ساحل کوپاکابانا را در شب و روز مشاهده کرد و همچنین نزدیک به جاذبه های منحصر به فرد ریو از قبیل کوه کله قندی و سواحل ایپانما و لبلون است.هتل دارای اتاق های بسیار زیبا و مجهز با چشم انداز ساحل است همچنین دارای صبحانه بسیار عالی و کارمندان خوش برخورد است.

2)Sheraton Grand Rio Hotel & Resort

موقعیت: نزدیک ساحل لبلون

هتل شراتون یک هتل لوکس و زیبا در نزدیکی ساحل معروف لبلون می باشد. این هتل دارای اتاق های بزرگ با دکور و مبلمان مدرن و با منظره باور نکردنی ساحل است. صبحانه بسیار خوب و متنوع با میوه های مختلف استوایی است.رستوران و استخر محیطی بی نظیر و زیبا دارد که می توانید در آن ها لحظات خوش و خاطره انگیزی را فراهم آورید.

3) Hotel Hilton Rio de Janeiro Copacabana

موقعیت: روبروی ساحل کوپاکابانا

هتل هیلتون Copacabana در قلب ریودوژانیرو واقع شده است و یک هتل ساحلی است که بیشتر اتاق های آن دارای منظره ساحل کوپاکابانا می باشد. این هتل نزدیک جاذبه های اصلی محلی ریو است و در اطراف آن رستوران های بسیار زیادی قرار گرفته اند.هتل دارای 2 استخر شنا، سالن بدنسازی، رستوران ، کافه و خدمات ساحلی می باشد.

 

هتل های 5 ستاره شهر سائوپائولو

1) Pullman São Paulo Ibirapuera

موقعیت: نزدیک پارک Ibirapuera

هتل Pullman در نزدیکی پارک و مناطق تجاری اصلی سائوپائولو ، موزه ها و جاذبه های دیدنی شهر می باشد. این هتل دارای اتاق های راحت با دکوراسیون مدرن ، سالن بدنسازی ، استخر و سونا می باشد.هتل دارای صبحانه با بوفه آزاد بسیار متنوع است و رستوران های زیادی اطراف آن وجود دارد . در نزدیکی هتل زندگی شبانه پر جنب و جوشی وجود دارد که یک انتخاب عالی برای آشنایی با فرهنگ مردم است.

 

هتل های 5 ستاره شهر فوزدوایگواسو

1) BOURBON Cataratas Convention e Spa Resort

موقعیت: 12 کیلومتری آبشارها

هتل Bourbon تقریبا در مرز برزیل ، آرژانتین و پاراگوئه قرار دارد. این هتل دارای اتاق های با تزئینات زیبا با چشم انداز باغ و استخر می باشد. همچنین محوطه هتل دارای زمین تنیس ، باشگاه بازی کودکان ، سالن ماساژ، سونا و صبحانه بوفه آزاد است.رستوران هتل دارای غذاهای متنوع محلی و بین المللی می باشد.